Politica de Retur
Pini Alimentari oferă retur gratuit pentru clienţii care notifică intenţia lor în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Eligibilitatea pentru retur
Comenzile cu livrare pe teritoriul României sunt eligibile pentru retur gratuit. În urma solicitării primite de la client, Pini Alimentari va trimite curierul la adresa indicată de client pentru a ridica coletul de retur.
În cazul comenzilor cu livrare internaţională, costurile de retur cad în sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: PINI Distribution Alimentari SRL, Calea Aurel Vlaicu, 281, 310130 ARAD – ROMÂNIA
În caz de retragere din contract, clientul este obligat să restituie produsele achiziţionate în termen de maximum 30 de zile de la data retragerii din contract.
Modalităţi şi termene de returnare a produselor
Clientul se obligă să notifice PINI Distribution Alimentari SRL intenţia sa de a returna produsele achiziţionate, prin e-mail la contact@pinialimentari.ro sau prin telefon la numărul +40 725 896 818 sau să efectueze returul prin facilitatea de retururi on-line ce se poate găsi în contul de utilizator, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, PINI Distribution Alimentari SRL poate refuza coletul.
Informaţiile necesare pentru retur:
- data expedierii coletului
- numărul Comenzii
- suma de returnat
- adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur
La primirea informaţiilor referitoare la intenţia de retur a clientului, PINI Distribution Alimentari SRL efectuează o solicitare la curier şi trimite curierul la adresa indicată în comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intră în responsabilitatea clientului, acestea urmând a fi asumate de PINI Distribution Alimentari SRL.
Condiţii de returnare a produselor
În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factură, certificat de garanţie etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi condiţie ca la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondenţa cu PINI Distribution Alimentari SRL).
Condiții importante:
- Produsele trebuie să fie în ambalajul original
- Etichetele trebuie să fie intacte
- Toate documentele însoțitoare trebuie să fie returnate
- Produsele trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire
- Fără defecte (cu excepția viciilor ascunse)
În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze şi produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată şi nedesigilată.
Procesul de returnare
Notificare intenție de retur
Contactați-ne prin email sau telefon pentru a notifica intenția de retur în termen de 30 de zile.
Pregătirea coletului
Pregătiți produsele în ambalajul original cu toate documentele însoțitoare.
Ridicarea coletului
Curierul va veni la adresa indicată pentru a ridica coletul de retur.
Verificare și rambursare
După verificarea produselor, veți primi rambursarea în termen de 5-10 zile lucrătoare.
Contact pentru retururi
Date de contact pentru retururi:
Email: contact@pinialimentari.ro
Telefon: +40 725 896 818
Adresa de retur: PINI Distribution Alimentari SRL, Calea Aurel Vlaicu, 281, 310130 ARAD – ROMÂNIA
Excepții
Nu se acceptă returnări pentru:
- Produse deteriorate din cauza utilizării incorecte
- Produse care au depășit data de expirare din cauza stocării incorecte
- Produse personalizate sau comandate special
- Produse care nu mai sunt în ambalajul original
- Produse returnate după termenul de 30 de zile
Garanție de satisfacție
Ne mândrim cu calitatea produselor noastre și cu serviciul oferit. Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția făcută, vă stăm la dispoziție să rezolvăm orice problemă și să vă oferim o experiență de cumpărături plăcută.