Informatii despre retur

  • Magazinul Pini are ca obiectiv vânzarea de produse de calitate, însă suntem conștienți că uneori ați putea fi nevoit să returnați un produs. Pentru a evita astfel de situații trebuie să vă verificati cu atenție produsele în momentul livrării.
  • Trebuie de asemenea să păstrați factura de primire, bonul fiscal sau numărul de comandă, care poate fi găsit pe confirmarea comenzii dumneavoastră, deoarece pot fi utilizate ca dovadă a achiziției, în cazul oricăror solicitări ulterioare vânzării.
  • Pentru orice returnare a produselor Cumpăratorul trebuie să contacteze serviciul clienți la numarul de telefon 0725.582.803 sau mail la adresa: comenzi.ar@pinialimentari.ro de luni până vineri între orele 09.00-17.00.

Returnarea produselor este acceptată dacă un Cumpărător se regăsește într-una din următoarele situații:

  • Comanda a fost livrată greșit:
    • În cazul în care am livrat alte produse decât cele comandate de tine te rugăm să ne contactezi imediat pentru a putea înlocui produsele primite cu cele corecte în cel mai scurt timp posibil;
    • Costurile de retur vor fi suportate de către Magazinul Pini;
    • Returnarea va fi platită de către client doar în cazul în care acesta a completat adresa de livrare greșit.
  • Produsele prezintă neconformități din punct de vedere sanitar-veterinar:
    • Eventualele neconformități din punct de vedere calitativ și sanitar-veterinar a produselor primite se verifică la momentul livrării;
    • Costurile de retur vor fi suportate de către Magazinul Pini, curierul va prelua produsele care sunt considerate nesatisfăcătoare de client la momentul livrării.
  • Condiții retur:
    • Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii Ordonanța Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 și ale art. 11 (returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, resedința sau la locul de muncă al consumatorului)
  • Modalitate returnare:
    • În Magazinul Pini;
    • Prin curier sau agent propriu.
  • Returnarea banilor și schimbul produselor:
    • Schimbul de produse se face în măsura stocului disponibil și este procesat într-un termen maxim de 14 zile calendaristice;
    • Rambursarea valorii produselor returnate va fi efectuată în cel mult 14 zile calendaristice de la data efectuării returului;
    • Contravaloarea rambursată poate fi virată într-un cont bancar (dacă plata s-a efectuat prin ordin de plată sau cu cardul) sau numerar (în cazul achitării cu numerar), în Magazinul Pini;
    • Clienții care au achitat comanda cu numerar, la livrare, pot alege ca modalitate de returnare a acestora viramentul bancar, în baza unui cont furnizat pe cererea de retur;
    • Cererea de retur este documentul în baza căruia se face returnarea banilor, așadar aceasta trebuie să fie completată, ștampilată (dacă este cazul) și semnată de Cumpărător.

DURATA ȘI VALABILITATEA PRODUSELOR, GARANȚII

  • Produsele comandate beneficiază de garanția oferită de fiecare producător în parte conform specificațiilor de pe etichetă.
  • Oferta Magazinului Pini  este valabilă în limita stocurilor disponibile, în cazul unei epuizări de stoc sau dacă unul dintre articole lipsește îl vom înlocui fără preaviz cu un altul din aceeași gamă, de o calitate cel puțin echivalentă și de o valoare cel puțin egală sau superioară, pentru a nu întârzia livrarea, cu informarea clientului în prealabil. În cazul în care un articol nu poate fi înlocuit în condițiile de mai sus după ce comanda dvs. este definitivă, vă vom contacta telefonic sau prin email în cel mai scurt timp pentru a conveni împreună: decalarea livrării până la reaprovizionarea produsului lipsă, în cazul în care acest lucru este posibil, înlocuirea produsului cu altul disponibil sau anularea comenzii pentru produsele care nu pot fi livrate.
  • Termenul de valabilitate al produselor va fi menționat pe ambalajul fiecărui produs. Magazinul Pini își rezervă dreptul de a modifica compoziția pachetelor, în cazul în care stocul unui produs este epuizat.

Renunțarea la cumpărare
Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii coletului, fără penalități și fără invocarea unui motiv. În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna. SC Pini Distribution Alimentari SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului și ale persoanei care l-a achizitionat. Pe lângă cerere, dosarul trebuie să conțină factura în original, cât și copie după buletinul persoanei pe care a fost facută factura.

Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în următoarele condiții:

  • În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut – produsul trebuie returnat sigilat;
  • Starea produselor achiziționate trebuie să fie la fel ca la achiziționarea/primirea lor, inclusiv ambalajele originale trebuie menținute intacte;
  • Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță;
  • În cazul returnării/înlocuirii a produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz;
  • În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanție și se constată neconformitatea în perioada de garanție, se va dispune măsura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 și a altor dispoziții legale în vigoare.
Deschide chat
1
Salut, cu ce te putem ajuta azi?